پرسشنامه باورهای خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم به عنوان یک درس پژوهش محور

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
توضیحات:
پرسشنامه استاندارد باورهای خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم به عنوان یک درس پژوهش محور تالیف دیرا - اسمولک (2004)، در قالب فایل word، شامل 34 گویه و 5 مولفه، همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده شده.

این پرسشنامه توسط دیرا - اسمولک در سال 2004 طراحی شده و شامل 34 گویه است که باورهای خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم به عنوان یک درس پژوهش محور را در قالب 5 مولفه خودکارآمدی در درگیر ساختن فراگیران با مسایل علمی، خودکارآمدی در اهمیت دادن به شواهد علمی، خودکارآمدی در فرمول بندی توضیحات، خودکارآمدی در پیوند دادن توضیحات با دانش علمی و خودکارآمدی در گفتگو و تعدیل توضیحات اندازه­ گیری می­ نماید.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :
تعداد گویه ها : 34
تعداد مولفه : 5 مولفه (خودکارآمدی در درگیر ساختن فراگیران با مسایل علمی، خودکارآمدی در اهمیت دادن به شواهد علمی، خودکارآمدی در فرمول بندی توضیحات، خودکارآمدی در پیوند دادن توضیحات با دانش علمی و خودکارآمدی در گفتگو و تعدیل توضیحات)
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری : دارد
منبع : دارد
دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 2650 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 3

حجم فایل:15 کیلوبایت

 قیمت: 5,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.
    ...................................

    قابل استفاده برای کلیه پژوهشگران


  • محتوای فایل دانلودی:
    word و قابل ویرایش به زبان فارسی