پاورپوینت (اسلاید) مهندسی ارزش - بخش 3 و 4

دسته بندي : فنی و مهندسی » عمران
توضیحات:
پاورپوینت (اسلاید) مهندسی ارزش - بخش 3 و 4، در حجم 131 اسلاید.


در این ارائه بخش پیش مطالعه و فاز اطلاعات به صورت کامل و به همراه مثال مورد بحث قرار گرفته است.

بخشی از متن:
مشتری گرائی و مشتری مداری در تفکر مدیریت کیفیت جامع، یکی از مهمترین مبانی، تلقی می شود. کشف و جمع آوری نیازهای بیان شده و نشدهٔ مشتری، ضرورت اجتناب ناپذیری است تا در گام بعدی، این نیازمندی ها به ویژگی های محصول، منطبق بر خواست و سلیقهٔ مشتری تبدیل شود.
 امروزه بر مبنای این ضرورت ها، روش ها و تکنیک های مختلفی به وجود آمده اند، از جمله دو تکنیک صدای مشتری (Voice of customers (VOC و گسترش کارکرد کیفیت (ِِQFD)Quality Functional Deploymentکه در سازمان های امروزی رو به گسترش هستند.

فهرست مطالب:
بخش سوم:
پیش مطالعه
فعالیت ها
مشخص کردن نیازها و خواسته های کارفرما، کاربران پروژه
گردآوری مجموعه داده ها و اطلاعات پروژه
تعیین معیار های ارزیابی
تعیین محدوده مطالعه
نحوه ایجاد مدل
تدارکات برگزاری نشست های تیم مطالعه
تیم مهندسی ارزش
محورهای اصلی فرآیند مهندسی ارزش
آسیب های مرتبط با کار گروهی و راهکاری رفع آن

بخش چهارم:

صداى مشترى VOC
توسعه تابع كيفيت QFD
سوات SWOT
مهندسی معکوس Benchmark
تحليل پارتو Pareto
دسته بندی: فنی و مهندسی » عمران

تعداد مشاهده: 19911 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 131

حجم فایل:4,827 کیلوبایت

 قیمت: 25,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    پاورپوینت قابل ویرایش