فعالیت EEG در رابطه با ورزش ؛ ما از تحقیقات ارزشمند 25 ساله، چه چیزی، آموخته ایم؟

دسته بندي : علوم انسانی » تربیت بدنی
این فصل به بررسی مقالات منتشر شده در مورد بررسی فعالیت EEG مرتبط با ورزش در 25 سال گذشته می¬پردازد. با استفاده از چندین موتور جستجو برای بررسی چندین پایگاه داده با عبارات کلیدی «EEG» و «ورزش»، 13 مقاله مروری و 92 مطالعه تحقیقاتی، شناسایی شد. مقالات مروری و مطالعات تحقیقاتی محدود به آن‌ دسته از مواردی بودند که در مجلات دانشگاهی، به زبان انگلیسی و بین سال‌های 1983 تا 2016 منتشر شده بودند. عمده مقالات منتشر شده (چرون و همکاران، 2016؛ کوکی، 2013؛ اتینر و گپین، 2004؛ هاتسفیلد، هافلر، هونگ و اسپالدینگ، 2004؛ هتفیلد و کریک، 2007؛ هتفیلد و لندر، 1983؛ ژانل و هتفیلد، 2008؛ لاتون، سارلا و هتفیلد، 1998؛ مانچوسکا، گلیگوروسکا، تودوروفسکا، دژانوا و پتروفسکا، 2016؛‌ یاروور و براون و کراکائور؛ 2009) بودند که بر مطالعات تحقیقاتی EEG مرتبط با ورزش که در آن زمان موجود بود، تمرکز داشتند. سه مورد از مقالات مروری منتشر شده (جنتیلی، اوه، برادبری، هتفیلد، و کنتراس ویدال، 2010؛ مان و ژانل، 2012؛ تامپسون، استفرت، راس، لیچ و گروزلیر، 2008)، ملاحظات تکنولوژیکی را برای محققان EEG مرتبط با ورزش، مدنظر داشتند. نتیجه‌گیری‌های مهم برای جدیدترین (یعنی آنهایی که در دهه گذشته منتشر شده‌اند) بررسی‌های منتشر شده متمرکز بر تحقیق EEG، در زیر توضیح داده شده‌اند.
یارو و همکاران (2009)، مقالات قبل از 2009 را بررسی کردند و دو نتیجه گرفتند. اول، آنها به این نتیجه رسیدند که مقالات از این ایده حمایت می¬کند که حرفه¬ایها، پردازش قشری کارآمدتری را نشان می¬دهند. دوم، آنها به این نتیجه رسیدند که مقالات از یک رابطه پیش بینی کننده بین فعالیت EEG مرتبط با ورزش و کارایی پشتیبانی می¬کند.
جنتیلی و همکاران (2010) مقالات قبل از 2010 را بررسی کردند و چهار نتیجه گرفتند. آنها نتیجه گرفتند که مقالات از وجود روابط مهم بین فعالیت EEG مرتبط با ورزش و کارایی پشتیبانی می¬کند. دوم، آنها به این نتیجه رسیدند که مقالات وجود تفاوت در فعالیت EEG مرتبط با ورزش بین افراد حرفه¬ای و افراد آماتور را تأیید می¬کند. سوم، آنها به این نتیجه رسیدند که مقالات از وجود اثرات یادگیری پشتیبانی می¬کند. چهارم، آنها به این نتیجه رسیدند که مقالات از وجود مکان‌های خاص و باندهای فرکانسی مهم، پشتیبانی می‌کند.
دسته بندی: علوم انسانی » تربیت بدنی

تعداد مشاهده: 5491 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 48

حجم فایل:85 کیلوبایت

 قیمت: 64,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل دانلود پیش نمایش
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل انگلیسی در بخش دمو به صورت پی دی اف و فایل فارسی در قالب آفیس